• Novinky

          • Krokujeme, sčítavame, súmernosti
            • Krokujeme, sčítavame, súmernosti

            • Ako sa posunúť o 7 krokov dopredu pomocou dvoch povelov (oba musia byť o krokoch dopredu)? Všetci usilovne pracovali, svoje návrhy si chodili sami overovať na krokovací pás. Nakoniec sme vymysleli všetky možnosti, okrem jednej... Ale niektorým to vŕtalo v hlave a traja vymysleli aj tú poslednú. Cez prestávku :-) A veľká pochvala Matískovi, ktorý sa s touto úlohou usilovne boril, skúšal, krokoval, chvíľami to nešlo, ale nakoniec zažil to svoje "Už viem!" a veľký úsmev na tvári. Paráda, že sa nevzdal. A potom sme aj sčítavali a ešte sme si krásne dečky povystrihovali, však pozrite.

            • Prírodoveda - pokusy

            • Prírodoveda - tretiacke a druhácke učivo spolu. Najprv som sa toho bála, teraz som nadšená. Jurko - tretiak nás obohacuje, druháci zasa objavujú pokusmi svet. Ako sa dá získať zo slanej vody pitná voda alebo soľ .... druháci zasa "objavujú", ako sa ľahko znečistí voda a ako ťažko sa čistí. Hodiny prírodovedy sú naozaj zaujímavé a sú pre mňa svedectvom, že sa netreba sa ničoho báť :-). Fotky sú vo fotogalérii. Ďakujem sovičky!!!! Vaša Marta

          • Slovenská filharmonia - výchovný koncert
            • Slovenská filharmonia - výchovný koncert

            • Dnešný výchovný koncert bol prvý zo štyroch v tomto roku. Budova Reduty nás privítala v svojom novom šate - zrekonštruovaná. Deti prišli slávnostne naladené, oblečené. Na koncerty sa predsa nechodí každý deň a slávnostný deň je treba odlíšiť od ostatných aj oblečením. Program bol "šitý" na menšie deti, ktoré sa touto cestou zoznamujú s vážnou hudbou.. Interaktívny program bol zaujímavý a deti sa tešia na ďalší výchovný koncert. Fotky vo fotogalérii .... 

          • Hravá matematika
            • Hravá matematika

            • Matematika nie je len počítanie, ale aj geometria. Veľmi radi staviame z kociek, teraz sme sa učili zapisovať naše stavby - tvoriť plány stavieb na papieri. Veľmi nás to bavilo, vymýšľali sme si zložité stavby, kreslili komplikované zadania a deti na to povedali, že zase sme sa na tej matematike len hrali :-) Vo fotogalérii nájdete ešte zopár fotiek.

            • Projektové vyučovanie

            • Sovičky, naši druháci mali v pondelok projektový deň. Počas niekoľkých dní zbierali informácie na témy, ktoré sú im blízke. Sovičky, jeseň, športy. Spolupracovali, pomáhali si, kreslili, písali, lepili, pýtali sa a nakoniec prezentovali svoje projekty. Získali nové poznatky a snažili sa ich posunúť iným. Na komunite sme sa nad sebou zamysleli: V čom som dobrý? Zazneli rôzne odpovede, jedna z nich: "Myslím si, že som dobrý v projektoch". Mal pravdu, kto? Nepoviem, všetci boli dobrí :-). 

          • Akrobacia, atletika, arašidy, autobus...
            • Akrobacia, atletika, arašidy, autobus...

            • Čo majú všetky tieto slová spoločné? No predsa sa začínajú na A. Preto sme pozerali krátke video o akrobacii aj leteckej akrobacii.  Pár kúskov sme skúsili aj v triede- saltá sme ale zatiaľ nerobili :-) Na telesnej sme si vyskúšali niekoľkoatletických disciplín- beh, skok do diaľky, trojskok, miesto hodu guľov sme hádzali tenisovou loptičkou a pridali sme ešte hod na cieľ. Vymaľovali sme si autobus a hrali sme sa s autami. A samozrejme nemohlo chýbať ani jedlo:-) - ananásový džús a arašidy, z ktorých sme modelovali písmeno A.

          • B nás učí spolupracovať
            • B nás učí spolupracovať

            • B je nové písmenko, ktoré sa tlačí ... je to zaujímave, hlučné a to máme na tom asi najviac radi :-) Okrem toho, že nám do triedy prišiel balík, sme v triede robili aj krásne bubliny s bublifukom, bubliny so slamkou, fúkali balóny, i bubnovali na nich. Popasovali sme sa aj veľkým b, ktoré sme vystrihli, vyfarbili a doplnili obrázkami ... a to všetko v dvojiciach a trojiciach. Zistili sme, že to nie je také ľahké, prispôsobiť sa inému, dohodnúť sa. Niekedy je potrebný aj ústupok. Táto spolupráca nám však išla veľmi dobre. Teší ma, že sa učíme spolupráci rýchlo a že nás to aj baví! Vďaka, Pastelky :-) Janka

          • S ako semafor, strom, semienka ...
            • S ako semafor, strom, semienka ...

            • Učíme sa S a syčíme: ssssssssssssssss. Aké je to syčať a pohybovať sa ako had? Modelujeme písmeno S z bavlnky, zisťujeme prečo sa ľudia na prechode priechodcov zrážajú. Rešpektujú semafór? Spoznávame stromy v okolí našej školy, vytvárame písmeno S pomocou tekvicových semienok a ... Ide vám to skvelo, Pastelky :-)

          • Pečené U
            • Pečené U

            • Dá sa zapamätať niečo lepšie a dlhšie? Dá. My sme sa učili U a zmenili sme sa na rybárov, ktorí lovili udicami obrázky, v ktorých sa nachádzalo písmeno U. Bolo to celkom ťažké. Ani nie tak to hľadanie ako samotné lovenie. Slimákovi sme vyrobili krásnu ulitu a vyzdobili ju písmenami u, ktoré sme hľadali v časopisoch, letákoch. No a čo, tak niečo na spapanie. Upečme si U! A stalo sa ... tvarohové s hrozienkami a jablkovo-škoricové, mňam! :-)

          • Druhý exteriér so Sovičkami
            • Druhý exteriér so Sovičkami

            • Pozorne sme počúvali rozprávku o Vetríkovi, ktorý sa dostal do všetkých kútov, aby našiel krásne dievča. Na štvrtkovom exteriéri sme sa dozvedeli čo vie ozajstný vietor. Veľa dobrého, ale aj zlého.  Vieme ako vzniká vietor, ktoré miesto na zemeguli je najveternejšie. Videli sme video o víchrici, o kalamite vo Vysokých Tatrách, o tornáde. Vietor pomáha vyrábať el. energiu. Kde sa vysuší mokrá utierka skôr - v triede, alebo vonku na vetre? Ktorý fén usuší skôr vlasy - studený, alebo teplý? Vyrobili sme vrtulky a smerovky vetra z igelitu. Vieme si každý deň zaznamenať teplotu vzduchu a smer vetra. Na Draždiaku sme púšťali kamarátom vyrobené plachetničky, ktoré nám ukázali smer vetra. V škole sme pozreli fotky šprintérov a rozprávali sa o tom, kedy sú rekordy uznané a kedy nie - keď je vietor väčší ako 2m/s. Na ihrisku sme skúšali behať proti vetru, nabudúce skúsime beh s vetrom.  Na záver sme vypracovali pracovný list a pozreli rozprávku Dubínek a neposlušný vetrík. Sovičky, Zuzka a Marta

              Druhý exteriér so Sovičkami - Obrázok 1  Druhý exteriér so Sovičkami - Obrázok 2  Druhý exteriér so Sovičkami - Obrázok 3

    • Kontakty

      • Súkromná základná škola Felix
      • info@skolafelix.sk
      • felixoviny@skolafelix.sk
      • info@skolafelix.sk
      • Recepcia: +421 948 277 556 KLUB: Veronika Nováková / Žirafy: +421 948 593 955 Mirka Ješková / Zebry: +421 948 180 315 Ivan Srnka / Kosatky: +421 948 453 780 Katka Plevová / Delfíny: +421 948 840 985 Zorka Varcholová / Koaly: +421 948 444 971 Bernard Brisuda / Pandy: +421 948 196 201 Ľudka Sedláčková / Včely + Mravce: +421 948 261 740 Andrej Svetko / 2. stupeň: +421 948 925 199
      • Krásnohorská 14, 851 07 Bratislava elokované pracovisko: Tematínska 10, 851 05 Bratislava
      • 42448484
      • 2120122059
      • Tatra banka, a. s. Zriaďovateľ: 2920886691/1100 IBAN: SK23 1100 0000 0029 2088 6691
    • Prihlásenie